Reklamace zboží a Vaše zkušenosti

Moderátor: Living

Reklamace zboží a Vaše zkušenosti

Odeslatod peppies v Stř 12. Bře 2003 9:31:23

Dobrý den,dnes bych se chtěl podělit s mojí situací a chtěl bych vědět co byste mně poradili.Minulý rok jsme si vyhlédli s manželkou sedačku, která se nám zalíbila. Byla nádherná a jelikož surfujeme po netu, koukáme se do časopisů tak jsme si říkali, že budeme kupovat věci dobré kvality a nic z Polska. Tak jsme si jí v liberecké firmě vybraly jako tu pravou do našeho nového bytu, sedačka je trojsedák a stála 29.000,-. Zeptali jsme se v prodejně, zda-li je něčím ochráněná proti špíně nebo prachu a byla nám odpovězeno, že není a že pokud chceme jí nějak ochránit, tak si máme zaplatit impregnaci. Tak jsme předpokládali, že sedačka je krásná nová, dokonce chráněná proti špíně a prachu. Pokud jsme si ji zamluvili,zaplatili tak jsme byli vítáni a každou naši návštěvu u nich - stěhovali jsme se a tak jsme sháněli i jiné věci opětovali úsměvěm.Sedačku nám v lednu přivezli, lépe řečeno 29.1.2003 s tím, že jí nechali u nás zabalenou - stěhovali jsme se a tak nám to bylo v celku jedno, protože jsme se nastěhovali až týden poté. Protože jsme jí rozbalili, bylo nám něco divného. Sedačka vypadala jako žašpiněná- což opravdu byla, švy se pářou na dvou místech - sice asi 2 cm, ale pářou,na zadní stěně je flek, asi z inpregnace .Tak jsme až když u nás doma byl klid žašli do firmy abychom poukázali na to, že sedačka, která má být nová je pěkně špinavá atd. Z té firmy nás najednou začali osočovat, s tím když jsme poukázali na to, že když jsme sedačku zkoumali že její datum expedice je září roku 1998.Tak nám řekli, že jsme si to mohli vymyslet, že tak stará určitě není.Když jsme papírek vyndali, tak říkali, že to nemusí být zrovna od téhle sedačky.Na náš dotaz jaká je vůbec na ní od nich záruka, tak se jen dohadovali a neřekli nám nic s tím, že to budou muset zjistit u výrobce .Chování bylo dosti arogantní a to mě i manželku velice zklamalo.Sepsali s námi reklamační řízení s tím, že se ozvou a že to podstoupí výrobci.Včera se ozvali s tím, že jí dnes zavezou na prodejnu a že se od výrobce tam zastaví jejich technik.Mohu požadovat vrácení peněz nebo ne ? Já nechci sedačku, která bude opravovaná hned poté co jsme jí koupili.Nehledě na to, že nás nikdo neupozornil, že je 5 let stará.Poradíte co s tím?
[bold] [/bold]
peppies
 

Re: Reklamace zboží a Vaše zkušenosti

Odeslatod alca v Čtv 13. Bře 2003 6:40:47

zkuste se zeptata na http://www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php?partner=, nic za vás nevyřeší ale jsou tam odborníci a poradí jak postupovat a co můžete očekávat
alca
alca
 


Zpět na Bydlení a design

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků

TOPlist