Sneakerhead

Moderátor: Living

Sneakerhead

Odeslatod IrvinWarren v Pon 19. Bře 2018 7:55:11

Sneakerhead kultur begyndte først i USA i 1980'erne takket være basketball - adidas nmd tilbud specielt fremkomsten af ​​hip-hop musik og Michael Jordans skolinje. I dag er det en verdensomspændende bevægelse, hvor folk, der elsker sneakers vil bruge tid, penge og kræfter at udtrykke sig gennem sålerne på deres feet.One studerende ved McMaster der favner denne livsstil til fulde er Sneakerhead og første års spiller på McMaster mændenes basketball holdet Jacob Edwards. Lige siden jeg begyndte at spille basketball, blev jeg forelsket i Jordans udseende, "sagde Edwards.

adidas nmd dame Efter high school, Edwards har brugt et år i begyndelsen af ​​året, har Edwards brugt sin rookie sæson at se fra sidelinjen. "Ærligt at gå igennem hele "han Edwards" har været rigtig svært for mig. Men igennem det hele, har min mor været ved min side. "Efter at have været i en støbt i en måned var han stadig ikke kan se nogen forbedringer, så han gik til hospitalet og da viste, at knoglen var stadig delvist revnet. Han blev derefter rådgivet til at få kirurgi, som han gennemgik i december, og har været i gang med at komme godt i gang siden.

"Det er helt sikkert en skønhed i kampen,adidas nmd herre for det er helt ændret til basketball," sagde Edwards. "Jeg er så sulten at komme tilbage på retten." Selv om Edwards ikke kunne udmærke sig på sin ret, gjorde han ikke elsker. "Min tankegang var, om jeg skulle være på krykker, og jeg kommer til at være rockende søde spark, selvom det kun er en sko, "tilføjede Edwards.

adidas nmd r1 tilbud Selv om mange mennesker ikke forstår kulturen i sneaker verden, at Edwards er det ligesom alle andre hobby. "Alle har forskellige lidenskaber, indsamle sko er min," sagde Edwards. "For mig, iført tøj." Da Edwards bliver ældre, begynder han at se sneakerverdenen end bare Jordans. "Da han var yngre, sagde han, at han gerne vil have alle mulige gode sko." "Edwards sagde. "Ægte sneakerheads er alsidige og kan skifte deres spil op fra brand til brand." Sneaker-kulturen er måske ikke for alle. Det er en måde at leve på.
IrvinWarren

Zpět na Bydlení a design