DULUX

Moderátor: Living

DULUX

Odeslatod hmmmm v Úte 02. Kvě 2006 8:01:12

Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda máte někdo zkušenosti s malováním Duluxem štětkou a ne válečkem? Zkoušel jsem to válečkem a bohužel se mi na neěj nabaluje původní malba takže to budu muset dělat asi štětcem? Myslíte že to půjde? Dík.
hmmmm

Re: DULUX

Odeslatod hmmmm v Úte 02. Kvě 2006 9:10:49

To s tim opravdu nemá nikdo zkušenosti? Já to potřebuju vědět co nejdřív. Dneska bych to měl malovat :(
hmmmm

Odeslatod Piotra v Úte 02. Kvě 2006 9:26:42

Já teda nejsem odborník, i když už jsem pár místností vymalovala. Ale tady by to asi chtělo oškrábat starou malbu, protože pokud je podklad kvalitní, tak by rozhodně nic na válečku zůstávat nemělo. Štětka to podle mě nevyřeší, tahy jdou vidět, a časem by to stejně začlo opadávat taky.
Radím oškrábat a malovat válečkem!
Piotra

Odeslatod klejkolinka v Úte 02. Kvě 2006 9:27:45

My mame duluxem udelanou jednu cervenou stenu v obyvaku, cele jsme to delali stetcem (2 natery) je pravda ze jsme to valeckem ani nezkouseli, takze jestli se ti to nebude loupat, kdyz budes malovat stetcem nevim. Kdyz se nam ale malba takhle odlupovala, je lepsi to cele seskrabat a vymalovat znovu. Sice silena prace, ale stoji to za to.

Jestli se to neloupe az tak moc, da se pouzit penetrace. Tou se to natre pred vlastnim malovanim.
klejkolinka

Odeslatod klejkolinka v Úte 02. Kvě 2006 9:31:41

Jeste chci dodat, ze u duluxu se nemusis bat smouh pri malovani stetcem. U primalexu bych si stetcem malovat netroufla, ale ten dulux je fakt kvalita. Chce to ale dobry podklad. (Ze se ti to loupe neni podle me duluxem, ale tim, ze na zdi je moc nateru, nebo mas tu barvu moc hustou - ale neredila bych ji)
klejkolinka

Odeslatod rybička v Úte 02. Kvě 2006 9:47:17