ng F?r ?r hade jag trendiga l?tta

Moderátor: Living

ng F?r ?r hade jag trendiga l?tta

Odeslatod caicai2017 v Pát 12. Říj 2018 4:47:27

Jag har haft samma par i flera ?r. M?nga g?nger n?r de k?nner sig snygga (som under graviditeter), ska jag g? till Nike Air Max 2017 Dame aff?ren och f? ett icke-Asics-par, men de st?der aldrig mina t?r, s? jag g?r tillbaka till dessa. Jag vandrar, g?r p? en lutning, www.homoludens.fr k?r, styrket?g och sparkbox med dem, vilket kr?ver bra h?l och fotledare f?r alla som vrider och v?nder. "- Maaria Mozaffar, 40, Adidas NMD Womens advokat f?r borgerliga r?ttigheter, vandring utomhus, l?pband , styrketr?ning, kickboxing "Jag hittade dessa sparkar promenera genom en butik i Montreal och gick ut med dem p? mina f?tter. Passformen ?r super l?tt och luftig, och medan de ?r lite sv?ra att komma p?, f?r de min fot att se smal och smal ut. De kan ocks? f? dig genom en Orangetheory-klass. "- Julie Mayville, 33, seniorkonsulent p? Twitter, cross-training och styrketr?ning Jag f?r massor av komplimanger p? f?rgen p? dessa skor och ?lskar att springa utomhus p? kv?llen med dem p? eftersom lime-greenen blir till reflektorer. De har en fantastisk snygg passform, vilket ?r till hj?lp f?r min intensivintervalltr?ning, men jag korsar i dem och Adidas ZX Flux Womens till och med b?r dem f?r smidighet och plyometrisk tr?ning, till exempel boxhopp eller stegborrning. Jag kan inte st? med skor som du Nike Air Max 90 Hombre Negras m?ste st?ndigt justera spetsen f?r att s?tta p? och ta av, och det ?r s? l?tt att komma in och ut ur. "- April Sutton, 30, professionell Nike Air Presto Womensstuntwoman, spring utomhus, HIIT, plyometrisk tr?ning "Jag hade letat efter ett snyggare par sneakers att b?ra p? n?gra av mina favoritklasser, som Fhitting Room och Rumble, n?r jag kom ?ver det h?r paret. Jag beh?vde samma st?d som mina traditionella l?vskor (Asics) f?r att bekv?mt g?ra burpees och box hopp, men ville ha ett mer fashionabelt utseende som kunde b?ra mig hela dagen. Dessa slog m?rket. Mina f?tter k?nner sig lika s?kra och bonusar - de ser s? s?ta ut. - Brooke Lessinger, 30, frilans tv-producent, HIIT, boxning, plyometrisk tr?ning Efter att ha haft kronisk Nike Air VaporMax Womens bl?sproblem med mina l?parskor f?r ?tta ?r sedan bytte jag till Asics Kayano - och har aldrig slitit en annan sko sedan. Ungef?Nike Air Max Zero Mujer r tv? g?nger om ?ret g?r jag till min lokala k?rbutik och byter bara ut till den senaste versionen av skon. Oavsett ser eller ibland de Adidas Deerupt Womens olyckliga f?rgerna de erbjuder, vet jag att Kayano kommer att ge mig den komfort och stabilitet som jag beh?ver f?r AKT-studio och on-demand tr?ning (och h?lla upp med min 1-?rige). "- Linsey Wheeler , 32, chef f?r partnerskap marknadsf?ring p? Life Time, dance cardio, HIIT, styrka kondition Jag ?r besatt av UA skor p? sistone, vare sig det ?r f?r fitness eller fritid. Jag b?r dem hela dagen. Fr?n att undervisa en morgonklubb, tr?na kunder hela dagen, ta en Barrys klass - de ?r perfekta f?r alla situationer. Dessutom ?r de superl?tta och de passar som en handske. "- Lindsey www.djim.fr McMeen, instrukt?r p? Barrys Bootcamp, HIIT, styrketr?ning F?r ?r hade jag trendiga l?tta l?parskor, men i fjol b?rjade jag Nike Air Max 95 Femme uppleva kn?sm?rta som inte kunde vara f?rklaras. Efter ett flertal tester v?xlade jag ?ntligen till en l?pande sneaker som hade mer st?d Nike Air Max 2017 Mujer och b?ttre tillgodoser min strid och voilà - min kn?sm?rta f?rsvann helt. Den extra f?rdelen med dessa Asics ?r att de ?r superl?tta och flexibla, vilket g?r dem bra i h?gintensiva tr?ningskurser d?r det finns mycket hopp och andra aktiviteter som l?gger stress p? kn?na. Trots att de inte ?r de snyggaste sneakersna, k?nner mina kn?n sig bra, och jag tar den ?verstilen vilken dag som helst. "- Samantha Flax, 27, kontochef p? Pinterest, HIIT, plyometriska tr?ningsp
caicai2017

Zpět na Aranžování