volledige lengte en de eerst

Moderátor: Living

volledige lengte en de eerst

Odeslatod caicai2017 v Čtv 06. Zář 2018 2:57:10

Ik gebruik de gratis RN van Nike al drie jaar nu om de simpele reden dat, nou ja, ze zijn simpel. Als ik serieus loop, draag ik Newtons, maar ik vind Nike Air Presto Damen het echt niet Nike Internationalist Mujer leuk om ze te Nike Air Max 90 Mujer Azules dragen om op te tillen. Ze hebben geweldige grip op de zool waardoor ze ideaal zijn om cross-country te lopen, maar die hobbelige zolen geven je een vreselijk evenwicht als je van Olympisch tillen houdt.
Aan de andere kant zijn de Reebok-schoenen die ik het liefst optil, te plat en zwaar om te kunnen rennen. Hoewel deze workout-specifieke schoenen geweldig zijn in wat ze doen, merk ik dat ik vaker gebruik maak van mijn Nike Free RN's dan een van beide. Ze zijn licht en gebalanceerd genoeg voor me om iets onder de vijf mijl in te rennen en hebben zolen die zo vlak zijn dat ik erin kan hurken zonder onstabiel te zijn. Als je niet voor workout-specifieke schoenen wilt betalen, raad ik aan om basic te gaan met de Nike Free Runs. - Spencer Lambert, Insider Picks internAls u meer wilt zien van Insider Nike Air Max 90 Damen Picks, verzamelen Adidas ZX Flux Womens we e-mails voor een Nike Air Max 270 Femme aankomende nieuwsbrief. Je zult de eerste zijn om te horen wat we allemaal te vertellen hebben. Klik hier om je aan te melden.
Openbaarmaking: dit bericht wordt u aangeboden door het Insider Picks-team van Business Insider. We willen graag producten en services benadrukken die u mogelijk interessant vindt, en als u ze koopt, krijgen we een klein deel van de inkomsten uit de verkoop van onze handelspartners. We ontvangen regelmatig producten van fabrikanten om te testen. Dit is niet onze beslissing om te bepalen of een product al dan niet wordt aanbevolen of aanbevolen. We werken onafhankelijk van ons advertentieteam. Maart 2017: het designteam van NikeCourt onderzoekt de steeds meer atletische evolutie van tennis. Ze hebben overwogen hoe schoeisel niet alleen een vloeiende overgang van richting Nike Air Odyssey Femme naar richting Adidas NMD Femme kan bevorderen (naar Nike Air Max 95 Femme plekjes op de baan sprinten), maar van beweging naar beweging (de verhoging van een straffende jumpshot of de explosieve uitval voor de extra dia). Met het grote toernooi van New York City aan de horizon waren ze klaar om een ??oplossing te testen in de vorm van de NikeCourt Air Zoom Zero.
Wat maakte het debuut van de schoen zo intrigerend? Het bevatte een volledige, gebogen Zoom Air-tas - waardoor het de eerste Nike-tennisschoen is met Zoom Air over de volledige lengte en de eerste keer dat een tas werd gearticuleerd voor tennis-specifieke bewegingen.
Twee dagen voordat het toernooi in Miami begon, werden Ukranian Elina Svitolina en de Amerikaan Frances Tiafoe tijdens hun oefensessies benaderd door NikeCourt's Design Team en gevraagd om feedback te geven over de eerste versies van de Nike Air Presto Femme schoen, die de eerste Nike Free 5.0 Femme pogingen tot de gebogen tas kenmerkte. De twee pakten meteen het gevoel van volledige overgang onder hun voet op. Geen klungelige beweging, slechts één vloeiend pad van hiel tot teen. Aangezien het tennisspel naar de toekomst kijkt, zal de Air Zoom Zero er meteen mee overgaan; Svitolina en Tiafoe hebben dit jaar al toernooien gewonnen in de schoen. De bedoeling achter de Zoom Zero was om het meer te maken dan een langzame iteratie van slechts een andere schoen. De schoen bellen Zoom Zero was de manier van het team om uit te roepen wat het wilde met de gebogen tas: vanaf nul, en dan alles in een tennisschoen stoppen die er moet zijn, en niets anders
caicai2017

Zpět na Aranžování