c-41_42.html]Nike Air Max 2017

Moderátor: Living

c-41_42.html]Nike Air Max 2017

Odeslatod caicai2017 v Pon 03. Zář 2018 3:58:42

Off-White visionary Virgil Abloh levererade den sv?rnaste samlingen sparkar i det senaste minnet, dubbed Nike Air Force 1 Mujer "The Ten", med atletisk j?tten Nike (Air Jordan 1 fr?n linjen var FNs ?rets ?r 2017). Och snart kommer den sista skor fr?n 10-sneakerlistan Nike Air Max 270 Mujer i butikerna.
Den Abloh-reimagined Converse Chuck 70 ?r den sista skor som tr?ffar butikerna fr?n droppen. F?r fans av stilen kommer den att sl?ppas www.dennishayes.co.uk uteslutande p? Converse.com och via Off-White. F?r att k?pa stilen ?r en anm?lan om anm?lan om den eventuella utg?van uppe nu p? Converse-webbplatsen. Virgil Abloh x Converse Chuck 70 kommer att handla f?r $ 130.
Ablohs tag p? Chuck 70 skryter med ord som beskriver skonelementen omringade av citattecken, hans mest anm?rkningsv?rda signaturdesignelement, som "v?nster" och "h?ger" p? toecaps, "shoelaces" p? varje spets och "vulkaniseras" p? dess enda. Den har ocks? ett annat element som ses l?ngs linjen, Off-White-frim?rket p? skosens mediala. www.clairerooney.co.uk ?ven om skoen h?ller p? att sl? p? butikerna, den Off-White-designer - som ocks? ?r den nya konstn?rliga direkt?ren av Louis Vuitton Homme - sa under Nike Air Huarache Femmeen presentation av samlingen i New York City i september 2017 att den inte kommer att se ut som han ursprungligen t?nkte.
"Chuck Taylor, omedelbart var Nike Air Max 90 Dames Zwart jag," Vi m?ste s?tta Nike Swoosh p? Chuck Taylor och ge den om?jliga produkten till barnen, "sa han. "Det finns regler att f?lja, och det finns regler att bryta, och du m?ste kreativt bryta reglerna."
Abloh fortsatte: "Eftersom det h?r ?r ett stort f?retag, kan vi inte bara b?rja byta logotyper och f?rvirra en hel generation om vad som ?r. Om du m?rker i den finare detaljerna p? den skon, min l?sning - som jag ?lskar det f?rsta nejet, eftersom det ger mig en strategi f?r hur man f?r samma idé igenom - ?r att det fanns en Swoosh, och jag Nike Air Max 95 Mujer tog bort den och skar den Nike etikett som finns p? alla skor. Det ?r tekniskt inte d?r, men det ?r d?r. "Pauls nyaste signatursko ?r upplyst - Adidas ZX 750 Mujer bokstavligen och ?ver hela sociala medier.
NBA-stj?rnan och f?re detta Fresno State Standout presenterade under helgen Nike PG-2, som inte bara ?r en hyllning Nike Air Max 90 Mujer till Georges k?rlek till videospel med sitt f?rgschema, men skon lyser upp i fronten, som liknar en PlayStation 4-kontroller .
Vi arbetade direkt med PlayStation-teamet p? alla aspekter av denna sko, "Tony Hardman, designern PG-1 och PG-2, sa i en pressrelease. "En sak som de gav, vilket var riktigt coolt, var den stj?rniga grafiken fr?n det dynamiska temat som kommer att finnas tillg?ngligt f?r Nike Air Huarache Dames din PlayStation 4 med en kod fr?n skon." Men h?r ?r instruktionerna om hur man s?tter sig i position f?r att kunna k?pa dem.
Enligt en Nike-Nike Air Max 2017 Femme f?rs?ljare kommer PG-2 att sl?ppas online via Nike "SNKRS" -appen.
En slumpm?ssig ritning kommer att ?ga rum f?r att avg?ra vem som f?r k?pa George's Nike Air Vapormax Dames limited edition skor.
F?r att komma in p? ritningen m?ste du ladda ner Nike SNKRS-appen (det ?r gratis) och skapa ett inloggning med ditt Nike + -konto (?ven gratis).
En g?ng klockan 10 om 10:00 rullar du runt, du g?r igenom alla f?rs?k att f?rs?ka k?pa skor (v?lj din storlek, fyll i fraktadress och faktureringsinfo).
D? kommer appen att meddela dig om du har valts f?r att forts?tta med ett faktiskt k?p eller om du inte valdes f?r att k?pa skon
caicai2017

Zpět na Aranžování